NOTP: Van Eigen Bodem – Maak kennis met William

De afgelopen weken hebben we je voorgesteld aan onze vocals. Om alles tot één geheel te brengen, kunnen we natuurlijk niet zonder onze dirigenten!
Vandaag: William Linssen

Hoi,

Ik ben William Linssen, de dirigent van het Groot Orkest van Koninklijke Harmonie UNA. Ik ben trots om dit fijne orkest te mogen leiden.

Al enige jaren ben ik dirigent van diverse orkesten, waaronder dus de UNA. Naast dat ik dirigeer, speel ik zelf ook klarinet.
Als klarinettist ben ik bijvoorbeeld verbonden geweest aan de Koninklijke Militaire Kapel in Den Haag.

De UNA is een bijzonder orkest, met een muzikaal hart. Bovendien is de vereniging sociaal bewogen.
Alle ingrediënten zijn dus aanwezig!

Voor The Night of the Proms zijn de artiesten en het combo een zeer welkome aanvulling, waarmee we een mooi concert kunnen neerzetten.