NOTP: Van Eigen Bodem – Maak kennis met Fabiënne

Bij Night Of The Proms hoort natuurlijk ook zang! In de aanloop naar de voorstellingen stellen we je graag voor aan onze zogeheten ‘Vocals’.
Vandaag: Fabiënne Kokken

Hoi allemaal, Ik ben Fabiënne Kokken en ik ben 21 jaar. Ik kom oorspronkelijk uit Valkenswaard en ik woon hier ook nog in het weekend. Doordeweeks woon ik in Nijmegen voor mijn studie Rechtsgeleerdheid aan de Radboud Universiteit. Ik zing eigenlijk al zo lang ik me kan herinneren en heb ook 8 jaar zangles gehad. Ik vind het een hele grote eer dat ik mag komen optreden en ik heb er super veel zin in!

Ik ben de twee avonden te vinden in het koor, maar ik mag ook twee solo nummers gaan zingen. Het ene nummer is heel wat jaren geleden een enorme hit geworden door het Eurovisie Songfestival, dus daar kunt u het wellicht van herkennen. Het is een lekker vrolijk nummer, dus u mag natuurlijk meedansen. Het andere lied is een combinatie van pop en jazz en wordt origineel gezongen door een Nederlandse zangeres die ook internationaal is doorgebroken. Dit nummer is hartstikke bekend, dus wie weet kunt u wel een paar woordjes meezingen.

Ik hoop dat jullie ervan gaan genieten en dat jullie er net zoveel zin in hebben als ik!