• Dit evenement is voorbij.

GEANNULEERD – Nieuwjaarsconcert met KGZ ‘De Volharding’

zondag, 2 januari, 2022 @ 13:00 - 15:00

€15

Vanwege de verscherpte corona maatregelen, kan dit concert helaas niet doorgaan.

Ook dit jaar open KGZ ‘De Volharding’ traditioneel het nieuwe jaar met een matinee. De wijze waarop het concert uitgevoerd wordt blijft elk jaar een verrassing. In een gezellige en sfeervolle ambiance presenteert het koor een zeer gevarieerd programma waarin het de samenwerking zoekt met uiteenlopende muziekgroepen uit de regio. Na het concert volgt als vanouds in de Rabobank Theatercafé van Theater De Hofnar een gezellige nazit met een drankje en klinkt tot laat in de middag nog menig lied.

Mis dit gezellige samenzijn met de oudste muzikale vereniging van Valkenswaard niet en kom genieten van deze muzikale familie met ambitie!

Tickets zijn te koop bij Theater de Hofnar: KGZ ‘De Volharding’ – Nieuwjaarsmatinee 2022 – eigen streek – Hofnar

Theater De Hofnar gaat voor deze voorstelling uit van een normale zaalcapaciteit. Als onverhoopt de coronamaatregelen aangescherpt worden en de zaalcapaciteit weer beperkt wordt, dan hebben de eerst gereserveerden voorrang.

Datum:
zondag, 2 januari, 2022