« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Voorjaarsconcert & huldiging jubilarissen

zondag, 10 april, 2022 @ 13:00 - 15:00

Gratis

Op zondag 10 april verzorgt Harmonie UNA een voorjaarsconcert in het ontmoetingscentrum bij speeltuin Geenhoven. In januari mochten na een maandenlange pauze de muziekinstrumenten weer uit de koffers en zijn de repetities opnieuw gestart.
Onder leiding van dirigent William Linssen speelt het groot orkest een licht en gevarieerd programma met bekende en minder bekende stukken. Wat fijn om weer muziek te mogen maken voor een publiek!
Tijdens deze middag worden ook 3 jubilarissen gehuldigd: Flor Potters en Annecorien Stekhuizen voor 40 jaar en Pieter Monten voor 50 jaar lidmaatschap. Flor Potters is jarenlang president geweest van de UNA en momenteel nog steeds ere-lid en ere-president. Annecorien speelt dwarsfluit en piccolo in het groot orkest en Pieter speelt bariton.
Tijdens de pauze is er een officieel moment voor de huldiging van de jubilarissen, waarna het orkest nog enkele nummers zal spelen. Na het concert wordt er een receptie gehouden, waarbij iedereen de gelegenheid krijgt de jubilarissen te feliciteren.
Het voorjaarsconcert van Harmonie UNA is gratis toegankelijk en begint zondag 10 april om 13.00 uur. U vindt ontmoetingscentrum Geenhoven aan de Hoppenbrouwers 15 in Valkenswaard.

Datum:
zondag, 10 april, 2022