GEANNULEERD – Eindejaars concert 2021

zondag, 12 december, 2021 @ 15:00 - 17:00

Vanwege de verscherpte corona maatregelen, kan dit concert helaas niet doorgaan.

Op zondagmiddag 12 december 2021 zal het Groot Orkest van Koninklijke Harmonie UNA een eindejaars concert geven in de zaal van Speeltuin Geenhoven.

Let op:

• Afhankelijk van de geldende coronamaatregelen van de overheid, kan het zijn dat er gewerkt gaat worden met reserveringen. In dit geval is het nodig om een gratis plaats te reserveren. Dit kan zowel vooraf online, als aan de deur. Op dit moment is het nog niet duidelijk of dit verplicht is of niet. Houdt onze website en de ontwikkelingen vanuit de overheid in de gaten.
  • Volgens de richtlijnen van de overheid, is het verplicht om een coronatoegangsbewijs (QR-code in CoronaCheck-app of QR-code op papier) en je legitimatie (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) te laten zien bij binnenkomst. Uitgebreide informatie hoe een coronatoegangsbewijs kan worden gemaakt staat op www.coronacheck.nl.
  • We gaan voor deze voorstelling uit van een normale zaalcapaciteit. Als onverhoopt de coronamaatregelen aangescherpt worden en de zaalcapaciteit weer beperkt wordt, dan hebben de eerst gereserveerden voorrang.

Helaas is de huldiging van de jubilarissen uitgesteld tot een later moment.
Dit vanwege de sterk stijgende corona cijfers- en maatregelen.
Wij willen de jubilarissen de mogelijkheid geven om deze viering bij te wonen op een moment dat zij zich daar allen prettig bij voelen.

zondag, 12 december, 2021

Zaal Speeltuin Geenhoven