Vogelverschikkersfestival 2021: Het BubbeltjesConcert

zondag, 24 oktober, 2021 @ 12:00 - 13:30

De opening van het Vogelverschrikkerfestival vindt plaats tijdens een prachtig concert van de Koninklijke Harmonie UNA in Theater de Hofnar op zondag 24 oktober, aanvang 12.00 uur (inloop 11.00 uur). Een nieuw initiatief dat dateert van de editie 2019. Toen werd het een doorslaand succes en dat wordt het ook deze keer. Gezellige muziek een geanimeerde gezelschap en met een glaasje bubbels na. En dat gezelschap, kan iedereen zelf mee bepalen. Het advies luidt dus: haal je favoriete clubje bij elkaar en kom luisteren in De Hofnar. Reserveer je gratis kaarten hier!

Toegang is gratis, maar reserveer wel vooraf even een plaats bij Theater de Hofnar: Vogelverschrikkerfestival – Het BubbeltjesConcert met Harmonie UNA – Hofnar

Let op:

• Voor dit concert is het, volgens de richtlijnen van de overheid, verplicht om naast je entreekaartje ook een coronatoegangsbewijs (QR-code in CoronaCheck-app of QR-code op papier) en je legitimatie (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) te laten zien bij een bezoek aan De Hofnar. Uitgebreide informatie hoe een coronatoegangsbewijs kan worden gemaakt staat op www.coronacheck.nl.
  • Theater De Hofnar gaat voor deze voorstelling uit van een normale zaalcapaciteit. Als onverhoopt de coronamaatregelen aangescherpt worden en de zaalcapaciteit weer beperkt wordt, dan hebben de eerst gereserveerden voorrang.

Voorheen werd er een brunch verzorgd bij dit concert. Dit is niet meer het geval. Bezoekers die hiervoor kaarten hebben gereserveerd worden door De Hofnar benaderd en krijgen het bedrag teruggestort.

zondag, 24 oktober, 2021
Site: