Voorjaarsconcert & huldiging jubilaris

zondag 7 april @ 12:00 - 15:00

Op zondag 7 april 2024 verzorgt Harmonie UNA een voorjaarsconcert in het theater van De Belleman.
Onder leiding van dirigent William Linssen speelt het groot orkest een licht en gevarieerd programma met bekende en minder bekende stukken.
Ook zal het opleidingsorkest voor enkele nummers zorgen.

Tijdens deze middag wordt ook Gerard de Wijs gehuldigd. Gerard speelt altsaxofoon in het groot orkest en is al 40 jaar lid van Koninklijke Harmonie UNA.
Tijdens de pauze is er een officieel moment voor de huldiging, waarna het orkest nog enkele nummers zal spelen.
Na het concert wordt er een receptie gehouden, waarbij iedereen de gelegenheid krijgt om Gerard te feliciteren.
Het voorjaarsconcert van Harmonie UNA is gratis toegankelijk en begint zondag 7 april om 12.00 uur.

zondag 7 april
Evenement Categorieën: