Tuinconcert Parktuin van mevrouw Van Best

zondag, 2 juli, 2023 @ 14:00 - 17:00

Thee met een muzikaal koekje.

Op zondag 2 juli a.s. geeft Koninklijke Harmonie UNA samen met Joanne Bird (Merel Brusselers) een tuinconcert bij het theehuis en de parktuin van mevrouw van Best.

Onder leiding van dirigent William Linssen trakteert het groot orkest van Koninklijke Harmonie UNA u op een muzikaal koekje met een licht en gevarieerd programma met bekende en minder bekende stukken. We nemen u op een muzikale tocht langs onder andere prinsen, leeuwen, een oude legende, Spanje, en sluiten af met een lied dat ons als muzikanten neerzet.

Onderdeel van het programma deze middag is een optreden van Joanne Bird. Zij heeft onlangs haar debuut EP ‘Sounds of the City’ uitgebracht, een mix van indiefolk, jazz en pop. Ze zal verschillende eigen nummers, maar ook covers ten gehore brengen. Koninklijke Harmonie UNA en Joanne Bird zullen elkaar een aantal keer afwisselen.

Het concert van Koninklijke Harmonie UNA en Joanne Bird is gratis te bezoeken, toegang tot de tuinen kost €2,-. Wij verwelkomen u graag vanaf 14.00 uur in de tuinen van mevrouw van Best aan de Molenstraat 210 in Valkenswaard. Dit is tevens ons laatste concert van dit seizoen.

Thee met een muzikaal koekje.

Het concert van Koninklijke Harmonie UNA en Joanne Bird speelt zich af in de Theetuin, waarvoor de toegang €2,- kost. Wij verwelkomen u graag vanaf 14.00 uur in de tuinen van mevrouw van Best aan de Molenstraat 210 in Valkenswaard. Dit is tevens ons laatste concert van dit seizoen.

zondag, 2 juli, 2023

Theehuis van mevrouw van Best