« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Percussion in Concert: Life (Vrijdag)

vrijdag, 20 mei, 2022 @ 20:15 - 22:30

€14

Slagwerkgroep UNA neemt je mee op de muzikale reis van jouw leven
Percussion in Concert: ”Life!” vertelt het levensverhaal van het moment dat je goed beslagen ten ijs op de wereld komt, tot je stokoud weer met de stille trom als een oud vel vertrekt. Laat je meevoeren langs een harmonieuze kindertijd en een puberteit waar menigeen even de kluts kwijt is. Luister mee met pogingen om een partner aan de haak te slaan en een huwelijk zonder slag of stoot (wanneer je het tenminste niet te vaak met elkaar aan de stok hebt). Sla je slag en kom naar deze slagwerkshow ondersteund door blazers, koor en solisten. Onder leiding van Bart Wernaart slaan de slagwerkers namelijk zeker geen slecht figuur!

Tickets zijn te koop bij Theater de Hofnar: Slagwerkgroep UNA – Percussion in Concert: “Life!”

We gaan voor deze voorstelling uit van een normale zaalcapaciteit. Als onverhoopt de coronamaatregelen aangescherpt worden en de zaalcapaciteit weer beperkt wordt, dan hebben de eerst gereserveerden voorrang.

Datum:
vrijdag, 20 mei, 2022