Opening Vogelverschikkers Festival (Bubbelbrunch)

zondag, 13 oktober, 2019

Tijdens deze editie van het Vogelverschrikkerfestival vindt de officiële opening plaats tijdens een brunch met een prachtig concert van de Koninklijke Harmonie UNA. Dat gebeurt met een ‘lopend’ concert en een lopend buffet in zaal Lavrijssen. De kookploeg, wereldberoemd van de mosselavonden, verzorgt een overheerlijke brunch met een verfrissend glaasje bubbels erbij. Fijne muziek, een heerlijke brunch, samen met alle vrienden van het VVF. Daar zit nog eens muziek in!

Let op: Aanmelden voor de brunch is noodzakelijk. De kosten hiervoor zijn 15 euro. Door mee te doen steun je bovendien het festival!
Het is ook mogelijk om te komen luisteren naar het concert zonder deel te nemen aan de brunch. Hier zijn dan geen kosten aan verbonden.

UNA-vogelverschikker op het Vogelverschikkers Festival 2019

zondag, 13 oktober, 2019